7
клас
Служби Інтернету
|
|
Учень/учениця
Знаннєва складова
Пояснює принципи функціонування служб електронної пошти та спільного
доступу, поняття хмарних сервісів.
Пояснює небезпеки, пов’язані з використанням електронної пошти.
Пояснює основні принципи функціонування Інтернету речей, поняття кінцевого
пристрою, проміжного мережевого пристрою, середовища передавання даних,
датчика в пристрої, контролера
Діяльнісна складова
Створює поштову скриньку та використовує її.
Створює і використовує списки
розсилки.
Уміє працювати в команді й організовувати спільну роботу в
онлайн-середовищах.
Використовує онлайнові перекладачі
Ціннісна складова
Усвідомлює переваги та недоліки електронної пошти як засобу спілкування.
Дотримується принципів електронного етикету та безпечного користування електронною
поштою.
Усвідомлює цінність персонального освітньо-комунікаційного середовища для
навчання та саморозвитку.
Усвідомлює значення Інтернету речей у житті людини
|
Поштові служби Інтернету. Створення електронної
скриньки. Надсилання, отримання, перенаправлення повідомлень. Пересилання
файлів. Використання адресної книги та списків розсилки.
Етикет електронного листування. Правила безпечного
користування електронною скринькою. Основні ознаки спаму й фішингу.
Використання інтернет-ресурсів для спільної роботи.
Рівні та способи доступу до ресурсів.
Зберігання даних та колективна робота з документами
в Інтернеті; керування спільним доступом до них. Хмарні сервіси.
Онлайнові перекладачі.
Інтернет речей
|
Навчальні
ресурси для наскрізних змістових ліній:
Підручник «Фінансово-грамотний
споживач».6 клас. Розділ І «Практика споживання» с.21
Робочий зошит «Фінансово-грамотний
споживач».6 клас. Розділ І «Практика споживання», с.9
|
|
Опрацювання табличних даних
|
|
Учень/учениця
Знаннєва складова
Пояснює призначення електронних таблиць, зокрема як засобу моделювання.
Знає принципи адресації клітинок і діапазонів.
Називає основні типи даних та пояснює їхнє призначення.
Називає і пояснює призначення
основних об’єктів ЕТ.
Пояснює поняття моделі
Діяльнісна складова
Застосовує засоби опрацювання електронних таблиць для розв’язання навчальних і
життєвих задач.
Аналізує умову задачі, виокремлює зв’язки між величинами. Реалізує математичні
моделі засобами електронних таблиць.
Використовує формули в електронних таблицях.
Редагує і форматує електронні таблиці.
Застосовує засоби автозаповнення й автозавершення для прискорення введення
даних
Ціннісна складова
Розпізнає задачі, для яких доцільно використовувати електронні таблиці.
Робить висновки на основі аналізу даних в електронних таблицях
|
Поняття електронної таблиці. Табличні процесори, їх
призначення. Середовище табличного процесора.
Об’єкти електронних таблиць — аркуш, клітинка,
діапазон клітинок.
Типи даних: числові, грошові, дати, текст, відсотки.
Введення, редагування й форматування даних основних типів.
Адресація. Формули.
Редагування та форматування електронних таблиць.
Копіювання та переміщення клітинок і діапазонів,
зокрема тих, що містять формули.
Автозаповнення та автозавершення.
Моделі. Етапи побудови моделей. Реалізація
математичних моделей
|
Навчальні
ресурси для наскрізних змістових ліній:
Підручник «Прикладні фінанси». 8
клас
Тема 6. «Можливості вибору виду
діяльності для молодої людини» Проект «Більше навчаєшся – більше заробляєш», с. 52
Робочий зошит «Прикладні фінанси».
8 клас
Тема 6. «Можливості вибору виду
діяльності для молодої людини» Проект «Більше навчаєшся – більше заробляєш», с. 35
Підручник «Прикладні фінанси». 8
клас
Тема 8. «Із скарбнички — на банківську картку». Практична робота
«Обираємо вигідний варіант банківського вкладу», с. 78
Робочий зошит «Прикладні фінанси».
8 клас
Тема 8. ««Із скарбнички — на банківську картку». Практична
робота «Обираємо вигідний варіант банківського вкладу», с. 48, с. 52
|
|
Алгоритми та програми
|
|
Учень/учениця
Знаннєва складова
Пояснює
поняття величини, змінної та операції присвоювання.
Знає базові алгоритми роботи
зі змінними: обмін значеннями, визначення найбільшого й найменшого з двох
значень
Діяльнісна складова
Використовує
різні алгоритмічні структури та змінні для
розв’язання навчальних і життєвих задач.
Застосовує засоби програмування для
побудови моделей
Ціннісна
складова
Усвідомлює
роль програмування та моделювання для розв’язання навчальних і життєвих задач
|
Величини. Змінні. Вказівка
присвоювання.
Створення алгоритмів і програм з використанням
змінних і різних алгоритмічних структур: лінійних, розгалужень і повторень.
Опис моделей у середовищі
програмування
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий